Pyssel på jobbet

Helluuu, gjorde pumpor på jobbet idag hihi. Det va rooooligt :D imorgon äre ju faktiskt halloween ;)

Internetshopping

Hej på er! Har internetshoppat lite hihi, köpte en tröja o en topp så nu väntar jag ivrigt på att dom ska komma! Beställde dom i torsdags o nu när jag gick in på Vero Moda så hittade jag massa mer fint som inte jag såg då så kanske shoppar lite mer haha ;)

Detta beställde jag i alla fall:

Bröllop

Gokväll! Allt bra med er? Själv är det bara bra, sitter hemma hos min pojkvän just nu o tänkte uppdatera er medan han gör vårrullar. Jag har även gjort en smörgåstårta som jag ska ta o dekorera alldeles strax! Får nämligen besök utav Roberts mamma med respektive o Roberts syster för att fira oss så här i efterskott så det ska bli roligt!

Som rubriken lyder i alla fall så vare bröllop igår. Min bror o hans tjej gifte sig o det va så himla fiiint! En riktigt lycklig dag med lite tårar o mycket glädje. Dom passar så himla bra ihop, hoppas verkligen att det håller livet ut. Min andra bror va även best man så det va kul! :) Blev först vigsel i kyrkan för att sedan gå vidare till en lokal där det blev mat o massa fina tal som hölls. Sedan blev det fest med musik o dans. Även paketöppning såklart o av mig o Robert fick dom fiskspa hihi, kände att det kunde passa dom o dom verkade uppskatta det så det va ju braaa ;) En riktig härlig dag vare o dansade heeela natten lång. Vi kom till hotell rummet vid halv tre haha o så åt vi frukost med alla imorse, jätte mysigt :)

Nu tänkte jag lägga upp lite bilder från igår kväll så luta er tillbaka o njuut av alla fina kort som min älskade pojkvän har tagit. Juste! Kläderna som jag o Robert har på oss är dom vi sydde upp i Vietnam! Gillar min klänning sjuukt mycket o Roberts kostym är ju galet läcker den med!

Mamma håller tal :)
O Kim blev rörd, fast det blev han i stort sett utav alla tal :P
Jag o min fina mor! <3
Svärson med svärmor :)

Alla skulle rita något på denna duk som Kim o Lisa skulle hänga upp i deras lägenhet sen. Jag o Robert valde att rita en blombukett o skriva "Vi känner ingen press" då jag "fångade" blombuketten. (egentligen föll den ner framför mina fötter då alla kastade sig undan från den så jag fick den :P) så då är det ju ett år efter att den som har fångat blombukettens tur att gifta sig sååå är ju bara att börja sätta igång för oss haha!
Jag o min fina bror :)
Min älskade pojkvän med samma pose som Barney brukar ha i "how i met your mother" haha :P

Monday

Hej på er! Förlåt för att jag inte har skrivit något om Vietnam än eller lagt upp bilder, är så jäkla många bilder att gå igenom bara så har inte funnit tid att sätta mig ner o kolla på alla o lägga upp några här. Ska försöka göra det snart! Nu är vi hemma i alla fall i kalla Sverige, men trots att det lockar att fara iväg till värmen igen så ser jag fram emot vintern o allt faktiskt. Ska göra den här vintern riktigt mysigt, tända massa ljus, gå omkring i massa myskläder o bara mysa. Mysimysmys!

Har haft det otroligt mysigt i Vietnam i alla fall, underbart att ha fått göra en sådan resa med världens finaste människa. Du är det finaste som någonsin hänt mig, älskar dig så mycket <3

Här fick ni en bild från Vietnam i alla fall haha ;)

New in

Lite om allt som hänt

Hellu! Uppdateringen blev inge bra här nere men har inte haft världens bästa täckning överallt heller. Just nu är vi nere i Hoi An i alla fall o här ska vi vara tills onsdag innan vi åker tillbaka till Hanoi igen där vi tillbringar våra två sista dagar innan vi flyger hem till kalla Sverige igen. Såå va har vi gjort då? åkt båt, bott i en bungalow en natt ute på Ha Long Bay, paddlat kajak, gått i en grotta, åkt tåg i 17 timmar med möss o kackorlackor på besök i vår hytt, shoppat en del, ätit god mat, förlängt mina ögonfransar, gått på spa o bara levt livet helt enkelt. Helt underbart är det här nere o hade egentligen velat åka ner till Ho chi min o sett hur det är där nere men det hinner vi inte så det får väl bli en annan gång, för det här är ett land som jag kan tänka mig att besöka igen! O att få tillbringa denna resa med världens underbaraste gör allt så mycket bättre!

Just nu ligger vi vid poolen o har tagit varsin drink, namnam! Tänkte nog gå runt o kolla i lite mer affärer sen innan vi beger oss till vår skräddare för att prova våra kläder en sista gång som vi har sytt upp. Robert har sytt upp en kostym o jag har sytt upp en klänning som vi ska ha på oss när min bror o hans tjej gifter sig den 26:e oktober. Båda är riktigt snygga o sitter hur braa som helst. Är ju utformade efter ens egna kropp liksom. Vi matchar även varandra med att det är samma färg på Roberts slips som det är på min klänning hihi :)

poolen där vi ligger just nu :)

o jag med mina nya ögonfransar, vilket man kanske inte ser så jätte bra här menmen.

Världens bästa pojkvän!

Hihi, låg här uppe på rummet medans min pojkvän gick ner till receptionen för att fråga vilken tid frukosten öppnar o så kom han upp med 5 rosor hihi :) har ju världens underbaraste pojkvän, han gör mig till världens lyckligaste tjej o idag har vi varit tillsammans i 2 år som vi firade genom att gå ut o äta på en restaurang. Indochine hette den o den va väldigt fin :) är så glad över att få ha en sån fin kille i mitt liv, min underbaraste <3

Framme i Hanoi!

Halloj gott folk! Nu är vi ääääntligen framme i Hanoi där vi börjar vår resa innan vi far vidare till andra ställen i Vietnam :) landade 6:30 imorse, vilket vill säga när klockan va typ 1:30 i Sverige. Är nämligen 5 timmar framåt i tiden här hehe. Flygresan gick bra o blev upphämtade av en chaufför på flygplatsen, som förövrigt körde oss fel först haha men hamnade rätt tillslut i alla fall o hotellet vi bor på är jäääätte fint :D vi har utforskat lite runt omkring hotellet va som finns o ätit kebab har vi gjort också ;) även legat vid poolen o solat o badat lite, har även fått lite färg faktiskt. Känns ju inte helt fel, 30 grader varmt är det här också. Känns ju inte heeelt fel det heller ;) nu ska vi snart gå o köpa lite vatten då man inte kan dricka kranvattnet här. Bjuder på en bild på vårt fina badrum så länge, I like it very much! Hörs senare!

Nu flyger vi!

Nu sitter vi på flygplanet mot Vietnam! Wehoo! Älskar precis när planet lyfter, pirrar så mycket i magen då haha. Härlig känsla :) 13 timmar kommer vi tillbringa på flygplan o vi mellanlandar i Helsingfors innan vi fortsätter mot Vietnaaam! :D åååååh så härligt det ska bli, snart, snart är vi däär! o jag kommer få tillbringa 2 veckor där med världens underbaraste person, min själsfrände <3 IIIIIH så kuuul det ska bli!

Snartsnartsnart!

Nu är det nära! 19 timmar o 50 minuter kvar :D är färdigpackad o har precis målat naglarna med ett av mina nya nagellack :) snart kommer Robert hit o hämtar upp mig så ska vi åka o ta vår andra vaccinationsspruta, sen är vi klara för att åka hihi! Åååååh va härligt det ska bli, helt underbart! Får se om jag hinner med att göra några tidsinställda inlägg tills imorgon o lite under resan för vet inte hur mycket jag kommer kunna uppdatera, men ni får ju massa fina bilder sen när jag kommer hem i alla fall ;)

Så här blev mina naglar också.