Monday

Hej på er! Förlåt för att jag inte har skrivit något om Vietnam än eller lagt upp bilder, är så jäkla många bilder att gå igenom bara så har inte funnit tid att sätta mig ner o kolla på alla o lägga upp några här. Ska försöka göra det snart! Nu är vi hemma i alla fall i kalla Sverige, men trots att det lockar att fara iväg till värmen igen så ser jag fram emot vintern o allt faktiskt. Ska göra den här vintern riktigt mysigt, tända massa ljus, gå omkring i massa myskläder o bara mysa. Mysimysmys! 
 
Har haft det otroligt mysigt i Vietnam i alla fall, underbart att ha fått göra en sådan resa med världens finaste människa. Du är det finaste som någonsin hänt mig, älskar dig så mycket <3 
 
 
Här fick ni en bild från Vietnam i alla fall haha ;)
 
 
 

Kommentarer
R säger:

Haha vilken fin bild du valde ;) rätt söt på dig ändå :* <3

Svar: haha jag tycker den är fiiin på oss båda ;)
tessely.blogg.se

2013-10-21 | 21:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback