Lite om allt som hänt

Hellu! Uppdateringen blev inge bra här nere men har inte haft världens bästa täckning överallt heller. Just nu är vi nere i Hoi An i alla fall o här ska vi vara tills onsdag innan vi åker tillbaka till Hanoi igen där vi tillbringar våra två sista dagar innan vi flyger hem till kalla Sverige igen. Såå va har vi gjort då? åkt båt, bott i en bungalow en natt ute på Ha Long Bay, paddlat kajak, gått i en grotta, åkt tåg i 17 timmar med möss o kackorlackor på besök i vår hytt, shoppat en del, ätit god mat, förlängt mina ögonfransar, gått på spa o bara levt livet helt enkelt. Helt underbart är det här nere o hade egentligen velat åka ner till Ho chi min o sett hur det är där nere men det hinner vi inte så det får väl bli en annan gång, för det här är ett land som jag kan tänka mig att besöka igen! O att få tillbringa denna resa med världens underbaraste gör allt så mycket bättre!

Just nu ligger vi vid poolen o har tagit varsin drink, namnam! Tänkte nog gå runt o kolla i lite mer affärer sen innan vi beger oss till vår skräddare för att prova våra kläder en sista gång som vi har sytt upp. Robert har sytt upp en kostym o jag har sytt upp en klänning som vi ska ha på oss när min bror o hans tjej gifter sig den 26:e oktober. Båda är riktigt snygga o sitter hur braa som helst. Är ju utformade efter ens egna kropp liksom. Vi matchar även varandra med att det är samma färg på Roberts slips som det är på min klänning hihi :)


poolen där vi ligger just nu :)

o jag med mina nya ögonfransar, vilket man kanske inte ser så jätte bra här menmen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback