Snartsnartsnart!

Nu är det nära! 19 timmar o 50 minuter kvar :D är färdigpackad o har precis målat naglarna med ett av mina nya nagellack :) snart kommer Robert hit o hämtar upp mig så ska vi åka o ta vår andra vaccinationsspruta, sen är vi klara för att åka hihi! Åååååh va härligt det ska bli, helt underbart! Får se om jag hinner med att göra några tidsinställda inlägg tills imorgon o lite under resan för vet inte hur mycket jag kommer kunna uppdatera, men ni får ju massa fina bilder sen när jag kommer hem i alla fall ;) 

Så här blev mina naglar också. 
 
 
 

Kommentarer
Fannii säger:

AH! Gud vad roliiiigt!! Hoppas ni får det så himlans väldans jättesuperbra :D

Svar: Jaaaa det ska bli jäätte roligt :D tack så mycket fääännii, hoppas jag med! Du får ha det så bra du ocksåååååå ;D
tessely.blogg.se

2013-10-02 | 21:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback