Bröllop

Gokväll! Allt bra med er? Själv är det bara bra, sitter hemma hos min pojkvän just nu o tänkte uppdatera er medan han gör vårrullar. Jag har även gjort en smörgåstårta som jag ska ta o dekorera alldeles strax! Får nämligen besök utav Roberts mamma med respektive o Roberts syster för att fira oss så här i efterskott så det ska bli roligt! 
 
Som rubriken lyder i alla fall så vare bröllop igår. Min bror o hans tjej gifte sig o det va så himla fiiint! En riktigt lycklig dag med lite tårar o mycket glädje. Dom passar så himla bra ihop, hoppas verkligen att det håller livet ut. Min andra bror va även best man så det va kul! :) Blev först vigsel i kyrkan för att sedan gå vidare till en lokal där det blev mat o massa fina tal som hölls. Sedan blev det fest med musik o dans. Även paketöppning såklart o av mig o Robert fick dom fiskspa hihi, kände att det kunde passa dom o dom verkade uppskatta det så det va ju braaa ;) En riktig härlig dag vare o dansade heeela natten lång. Vi kom till hotell rummet vid halv tre haha o så åt vi frukost med alla imorse, jätte mysigt :) 

Nu tänkte jag lägga upp lite bilder från igår kväll så luta er tillbaka o njuut av alla fina kort som min älskade pojkvän har tagit. Juste! Kläderna som jag o Robert har på oss är dom vi sydde upp i Vietnam! Gillar min klänning sjuukt mycket o Roberts kostym är ju galet läcker den med! 

Mamma håller tal :)
O Kim blev rörd, fast det blev han i stort sett utav alla tal :P
Jag o min fina mor! <3
Svärson med svärmor :)

Alla skulle rita något på denna duk som Kim o Lisa skulle hänga upp i deras lägenhet sen. Jag o Robert valde att rita en blombukett o skriva "Vi känner ingen press" då jag "fångade" blombuketten. (egentligen föll den ner framför mina fötter då alla kastade sig undan från den så jag fick den :P) så då är det ju ett år efter att den som har fångat blombukettens tur att gifta sig sååå är ju bara att börja sätta igång för oss haha!
Jag o min fina bror :)
Min älskade pojkvän med samma pose som Barney brukar ha i "how i met your mother" haha :P
 
 

Kommentarer
Linn säger:

Ååååh vad fiiiiint!!! Ser så mysigt och värmande ut :)
Tårtan var ju urgullig, säkert en av de sötaste jag har sett :D

Din klänning blev ju jättefin! Färgen passar verkligen dig!! :)

Svar: haha jaaa tårtan va jätte söt o goooood! åååh tack så mycket sötislinn :D i like it very mucho!
tessely.blogg.se

2013-10-27 | 19:14:29
Bloggadress: http://tokidoki.blogg.se
Fannii säger:

ÅH, FANNI<3BRÖLLOP!

Svar: jaaa det är så fiiint :)
tessely.blogg.se

2013-10-28 | 21:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback