Så underbart!

Hej på er! Hoppas allt är bra med er, själv är det bara bra. 2015 blir bara bättre och bättre, känns helt fantastiskt! I måndags på jobbet ville min chef prata med mig för att berätta hur duktig hon tycker jag är och hur mycket hon tyckte att jag hade utvecklats vilket kändes oerhört bra att veta. Är super viktigt att faktiskt tala om sånt, är lätt att man bara kör på liksom. I alla fall så kändes det jätte roligt att få höra och så fick jag löneförhöjning på det vilket inte kändes heeeelt fel! :D så jag är jätte glad, livet känns helt fantastiskt just nu och det är inte ens en månad kvar tills jag o min fästman får tillträde till vår nya lägenhet. Det går så himla fort! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback