New York!

Jag är inte så bra på att börja uppdatera bra när jag säger att jag ska göra det har jag märkt, men har hänt så mycket saker nu! Bra saker! 2015 har börjat riktigt bra, mycket bättre än jag hade kunnat förvänta mig. Dagen innan jag o Robert åkte till New York skrev vi kontrakt för vår nya lägenhet som vi har köpt och som vi får tillträde till 1a april vilket inte alls är långt kvar! Sen åkte vi till New York och resan va helt magisk! Såg exakt ut som man hade sett på film men att vara där o uppleva allt själv va helt fantastiskt! Alla byggnader man bara kollade upp på så man fick ont i nacken för att dom va så höga, all shopping, utsikten från vårat hotell och det bästa av allt alla hjärtans dag då nånting helt underbart hände.Jag har alltid vetat att jag har världens mest romantiska pojkvän som alltid lyckas överraska mig över mina förväntningar men det här va det som överraskade mig mest.
Vi åt ute på alla hjärtans dag o jag visste att jag skulle få nånting men jag hade ingen aning om vad så jag va hur nyfiken som helst hela kvällen o det som gick i mina tankar va helikoptertur eller luftballong typ.. I alla fall så åt vi på en jätte mysig restaurang och därefter begav vi oss till The Rock då Robert så gärna ville åka upp där för att Empire State building som ligger mittemot lyser rött på alla hjärtans dag o jag hade fortfarande ingen aning va han skulle överraska mig med. Så vi åker upp dit o utsikten va jätte fin! Vi står o håller om varandra så börjar Robert säga hur mycket han älskar mig, att jag är världens finaste tjej o hur mycket jag betyder för honom innan han går ner på knä, tar fram en ask med två ringar o frågar om jag vill förlova mig med honom. Alltså, jag tror att jag tappade andan där lite. Kändes så himla overkligt men så rätt, så otroligt rätt. Det känns så bra att få kalla honom min fästman o inom en framtid min man. Att se ringen där på hans finger gör mig varm i hela kroppen o samma sak när jag ser min på mitt finger. Det överträffade verkligen alla mina förväntningar o jag är så lyckligt lottad som får vara med en sån fin kille som han, han är den jag vill bli gammal med <3 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Fanni säger:

OKEEEEJ, men hallå!! ska man skriva sådana här inlägg får man faktiskt dela ut näsdukar ocksååå😭stort, stort grattis igen, ni är jättefina tillsammans😘

Svar: Hahaha förlåååt! Kan skicka några till dig :D åååh tack så jättejätte mycket, vi får ta o ses snart!
tessely.blogg.se

2015-03-04 | 18:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback