Myshelg!

Åh vilken fantastiskt mysig helg det har varit. I fredags efter att jag slutat jobbet åkte jag o Robert ner till Skåne för att hälsa på min morfar o hans fru Yvonne, samt för att hämta upp ett fönster som min käre morfar har gjort till oss som vi ska ha i vår nya lägenhet. Det va i alla fall huuur mysigt som helst o fönstret är jätte fint! Tror det kommer bli as bra när vi har fixat klart i vår nya lägenhet! 
 
I lördags åkte alla vi över till Danmark där vi köpte med oss lite alkohol hem hehe o så åt vi på en jätte mysig restaurang innan vi tog färjan tillbaka. Väl hemma vare dags för Melodifestivalen o jag hoppades på Jon Henrik, tyckte den låten va så himla mäktig. Dock vare ju Måns Zelmerlöw som tog hem vinsten, men den låten va också väldigt bra så tror den kan ha en chans i Eurovision sen. Ja o sen igår vare dags för oss att bege oss hem igen, tiden går alltid så fort när man är där nere vilket är lite synd men vi tänkte försöka ta oss ner nånting i sommar igen. Dom är så himla härliga o har varit en riktigt mysig helg! Har tyvärr inga bilder från helgen men ni kan få en som jag tog på toaletten i Danmark som jag tyckte va lite kul haha.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback