Bilder från New York!

Har ju inte lagt upp bilderna från New York än kom jag på vilket jag måste göra så luta er tillbaka o njut av alla fantastiska bilder som min käre fästman har tagit <3
 

Utsikten från vårat hotell, helt magiskt! 

Empire state building

Times square som vi såg från vårat hotell, bodde bara 5 min ifrån! 

Vårat hotell

Tunnelbana va vi ju tvungna att åka, inte så läskigt som jag trodde det skulle vara haha

Kaaaallt vare!

Ett av dom nya tornen efter World trade center. Detta hette "One World Trade Center"

Gaaanska högt!
 World Trade Center monumentet, dom hade ristat in alla namn som omkom. Jätte hemskt!

Brooklyn Bridge

China town

Huset där John Lennon bodde

Vi i Central park! :)

Våra ringar <3

M&M's World :D

Detta skulle vara Manhattans godaste hamburgare o den va faktiskt god! Även om det inte ser ut som det på bilden haha 

Utsikten från Empire State Building :D

En duva ville vara med också haha

Här fick vi gå ner 20 våningar då det hade blivit vattenläcka så hissarna funkade inte, va ganska skakis i mina ben efter att ha gått ner så många våningar men bra gick det ändå! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback