Julstämning på hög nivå

Hejsan! Seg på att uppdatera, jo tack! Men nu ska det bli ändring på det då jag saknar att blogga alldeles för mycket o sen tycker min käre sambo att det är mysigt att läsa min blogg så för hans skull är det också :) Nu har vi börjat julpynta är hemma, kan inte göra sådär jätte mycket i en lägenhet på 28 kvm men vi lyckades få till det bra ändå tycker jag! Känner mig jätte nöjd! :D Här kommer lite bilder på vårt fina julpynt, helt sjukt att det inte ens är 1 månad kvar till jul! Dagarna bara rullar iväg. 
 
Vår egna lilla tomtestad hihi
Såklart att råttorna ska få lite julfint i deras bur också, inte min idé att sätta upp en diskokula dock haha! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback