Rensa garderob!

Nu när jag ändå bara går hemma kan jag lika gärna passa på att rensa min garderob, vilket veeerkligen behövs kan jag säga er! Allt ligger huller om buller o finns hur mycket som helst som jag inte ens använder så känns som att det är dags att göra någonting åt det! Var även på återbesök hos Sös igår för att ta bort det stora bandaget o få något mindre, dock blev det ganska mycket mindre än va jag hade tänkt o det känns suuuuper skönt! Började tröttna ganska rejält på det stora bandaget, kliade o kändes så klumpigt så det här känns sjukt mycket bättre! Dock får jag ju inte belasta handen eller så eftersom fingret ska vila så mycket som möjligt o sen har jag ett stift som sticker ut från fingret så. Men kan ju göra mer saker nu, som att bara skriva det här inlägget kan jag göra med båda händerna nu istället för bara vänster. Går mycket lättare! Nej nu vare ju rensa garderoben jag skulle göra! Hörs senare!


såhär ser det ut just nu ;)

o en sån här fin grej har jag på fingret nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback