Opererats

Hellu! Allt bra med er? Själv är det bra förutom att jag har ett as stort bandage på högerhanden :P Opererades ju som sagt i fredags o det gick bra. Va jätte nervös innan men läkarna va så lugna o fina så det va sköönt. Dock blev min sjukskrivning lite längre än va jag trodde, nämligen 3 hela månader!! Känns väl inte så jätte kul, speciellt inte när jag inte kan använda högerhanden när jag är högerhänt :P men får ju träna upp min vänsterhand ganska rejält nu så kanske blir vänsterhänt efter det här, vem vet ;) så här fin är min hand nu, tycker det är lite extra kul att det just va långfingret som blev brutet. Ser ut som jag går runt o pekar finger till alla haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback