Economista




Nu äre dags att äntligen börja läsa den här boken. Fick den av Robert i julklapp och det är något som verkligen kommer komma väl till användning. Ekonomi är ju något som är så viktigt, att ha koll på hur mycket man kan spendera o att kunna spara o mycket mer. Jag tycker att jag har bra koll på min ekonomi nu också men vill få ännu bättre koll o bli mer medveten tills den dan jag o Robert flyttar ihop o köper lägenhet. Så den här boken är jag väldigt tacksam för!

Nu när vi ändå håller på att prata om julklappar kan jag ju passa på att visa min andra julkapp som jag fick av Robert. Älskar verkligen den, så underbart fin o något som också kommer komma väl till användning för baktokiga lilla jag hihi :) har redan använt den såklart, dock är det så tråkigt att baka här hemma då vi har en gasugn.
Här är den i alla fall, min lilla bakmaskin! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback