2 år!

Kom precis på att jag nu har haft den här bloggen i 2 år haha! Startade den 11 januari 2012 så ja 2 år o två dagar då. Rekord för mig haha då jag har tröttnat efter typ ett halvår, ibland inte ens så länge :P men den längsta bloggen innan den här hade jag i lite över ett år o tyckte det va aaas länge! Känns bra i alla fall, även om den kanske inte är världens roligaste just nu då jag inte är så jätte bra på att uppdatera. Känns roligt ändå så kände att jag bara ville dela med mig utav det häär! :D 
 
Hittade även en låt som jag lyssnade på mycket förut som jag av nån anledning fick på hjärnan idag men kunde inte komma på va den hette. Sen när jag läste mina allra första inlägg här på bloggen för en stund sedan, för att se va jag skrev om då hittade jag den där hihi! Så nu sitter jag o sjunger till den här i sängen haha o tänkte dela med mig utav den ännu en gång! Hej så länge! 
 

Kommentarer
R säger:

Nämen sedär ja! Grattis :D
Du är så sööt när du sjunger :D <3

Svar: haha taack, känner mig lite stolt faktiskt ;) haah näää, du är söt när du sjunger :*
tessely.blogg.se

2014-01-13 | 22:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback