Otur

Hej på er! Vet att jag inte har skrivit på ett par dagar, men har dels varit för att jag har fått sitta på akuten igår och idag. Har nämligen brutit mitt finger o det är så komiskt hur det hände haha... Jag o min pojkvän sköt tofsar på varandra o så hamnade en vid hans fot så jag ska sträcka mig o ta den när han precis ska ställa sig på den så min hand hamnar emellan o så känner jag att det gör väldigt ont i mitt långfinger o det blev svullet o såå.. Men jag tänkte inte så mycket mer på det, utan trodde att jag hade stukat det bara men mamma va osäker o tyckte att jag borde gå o kolla upp det så jag o Robert åkte in igår o fick sitta där o vänta i flera timmar. Tillsut fick jag röntgas o då visade det sig att det va brutet. Sen ringde en ortoped idag o säger att det kanske måste opereras då det är ett ben från ledbandet som har gått av. Jag får panik o väntar på att han ska ringa upp. Sen ringer han o säger att jag måste åka till SÖS så åker dit o väntar o så kommer det en kille o röntgar mitt finger o då ser jag hur det ser ut o ja det va ett ben som hade gått av. Dock behövde jag aldrig opereras då det hade kunnat innebära en risk o gjort det sämre eftersom det är så litet. Sen hade jag även behövt ha en stålgrej stickandes ut genom fingret vilket innebar en ganska stor infektionsrisk, så han tryckte till o klämde på mitt finger för att försöka få benet lite mer på plats vilket gjorde vääääldigt ont! Men han lyckades sätta den lite mer på plats, dock kommer det aldrig bli helt bra. Mitt finger kommer i alla fall bli rakt (va så orolig för att få ett krokigt finger) men kommer ha minskad rörlighet o känsel i det fingret.. 
 
Så ja skjut aldrig tofsar på varandra haha för då kan det gå så här :P
 

Kommentarer
R säger:

Förlåt här ocksååå babyy <3

Svar: det är luuugnt världens finaste <3
tessely.blogg.se

2014-02-24 | 18:00:31
Fannii säger:

Hahaha! SÅ typiskt dig!! <3 XD

Svar: hahahaha! har alltid vart en klumpeduns, men tydligen så är min pojkvän också det :P
tessely.blogg.se

2014-02-26 | 10:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback