Mysigt

Mamma kom även till sjukhuset o mötte upp mig så åkte vi till Skanstull o tog en fika. Sen strosade vi runt i lite affärer o jag fick med mig min efterlängtade boll från glitter! Som jag har letat efter den o nu hittade jag den hihi! Sen blev det även ett air wick ljus som jag också har velat ha väldigt länge! Ett sånt ljus som byter färg när man tänder det, måste tända det ikväll o lägga upp här så ni ser va fint det blir :D 
 
Så här blev det med bollen (kommer inte ihåg va den heter haha), gjorde lite slarvigt bara och va ganska svårt faktiskt så måste öva lite på det där för att få in tekniken men sjukt nöjd är jag i alla fall då mitt hår ser så mycket större ut. Kommer bli min nya favorit tror jag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback