Grannar!

Ligger här o försöker sova men det går ju jätte bra när mina hyffsat nyinflyttade grannar spelar jätte hög musik, dammsuger o möblerar om klockan 22 på kvällen. As bra! Kul att dom tänker på att dom har grannar som vill sova för att dom ska upp o jobba imorgon, sånt där som man brukar göra på veckodagar.. Just nu saknar jag min förra granne med sina brutala hostattacker så man trodde han skulle ta livet av sig så fort han hostade. Han lät inte i alla fall så mycket, förutom när han hostade då. Dom här verkar inte fatta att dom bor i lägenhet där det faktiskt bor en massa andra också. Jaja, va tvungen att skriva av mig då jag bara ligger o irriterar mig på mina grannar. Nu slutade musiken spelas där inne i alla fall. Jippii! Bäst jag försöker sova! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback