Bad update!

Super dålig uppdatering, jag vet! Har inte riktigt haft lusten för att skriva, men nu kände jag att det va dags igen! Har inte hänt så jätte mycket sen sist jag skrev. Jobbar på o umgås med min älskade typ :) kan berätta lite om helgen i alla fall! Den började med att Robert kom o överraskade mig på jobbet i fredags hihi så kvällen spenderades med honom. Supermys! Sen på lördagen blev det lite shopping med min fina, sedan melodifestivalsmys med böda kompisarna. Sanna Nielsen o Penetoz tyckte jag va bäst o dom gick ju vidare till final så det va ju super! På söndgen bakade jag o Robert chokladfondanter som faktiskt blev lyckade för en gångs skull! Bakade det allra första gången på nyår men då blev dom inga bra, sen har jag o mamma testat två gånger efter det men då blev dom inte heller nå bra. Men nu så! Äntligen! hihi. Jaaa så så har min helg sett ut, mysig helg! Här kommer lite bilder också, hej så länge!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback