New York!

Jag kom på att jag inte har berättat att jag ska till New York i Februari, vilket jag kände att jag måste tala om! På min och min älsklings 3års dag, alltså den 5/10 gav han mig en "liten" present vilket jag inte alls förväntade mig o ännu mindre av det som låg inuti. Nämligen 2 biljetter till New York!! Jag blev så paff o svävade på typ små moln hela den kvällen, tror jag log i stort sett hela tiden. Är verkligen en stad jag har velat åka till så himla länge o nu ska jag dit, med världens underbaraste kille på denna jord! 11 Februari går flyget o att få dela denna resa med min bättre hälft är helt obeskrivbart! Ska bli så himla underbart, kommer verkligen bli en resa att minnas! O ni kommer såklart också få ta del av den, eftersom både jag o Robert gillar att fota kan ni vänta er en massa fina bilder! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback