Julen

Hej på er! Då är julafton över och imorgon ska man återigen jobba. Hade en helt fantastisk julafton i alla fall med min älskade mor, hennes sambo, min bror, hans flickvän, hennes bror, hunden Leo o sen såklart min finaste pojkvän :) Var huuur mysigt som helst, va ju med hans familj förra året så va roligt att få vara med min familj detta år. Vi åt massor av julmat, spelade skippo, kollade på Kalle Anka, åt risalamalta och saffrans kladdkaka och bara hade det helt underbart. Tycker julen är en sån härlig högtid, man har inga måsten liksom. Man kan bara va, äta hur mycket som helst och njuta med sina käraste. Helt underbart! Har tyvärr inga bilder från gårdagen men passade på att måla mina naglar lite juligt i alla fall så den kan jag lägga upp. Va så sjukt längesen jag målade mina naglar nu, ska börja göra det lite oftare tror jag. Nu har jag ändå ett sådant jobb då jag faktiskt kan det! :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback