Soooooon! :D

Åååååh inte alls långt kvar nu tills jag o min mamma åker till Turkiet! Bara två dagar! Längtar så gaaalet mycket, börjar få ganska mycket resfeber just nu. Packade min resväska o då kom alla lycklighetskänslor, älskar att åka utomlands! Har packat klart alla kläder som ska med så det känns kanon då det är det som brukar ta längst tid :P Men behöver inte ta med mig så mycket då vi ska shoppa en del där så gick lite lättare när jag inte behövde ta med mig så mycket kläder av nån anledning. Brukar alltid va så att man vill ta med sig för mycket. Juste min bikini som jag beställde passade perfekt, så det känns ju underbart! Slipper jag lämna tillbaka den! :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback