Mammas 50 års firande!

Hej på er! Min käre mor fyllde hela 50 år förra fredagen så på lördagen hade vi lite firande för henne med hela familjen samlad. Supermysigt vare o massa fina presenter fick hon! Av mig, Kim, Alexander o våra respektive (eller bihang som det så fint stod på kortet, hehe..) fick hon en upplevelse, nämligen att gå på Wallmans med sin fästman. Hon blev jätte glad så det va ju bra! :) Fika blev det ju såklart också. Jag stod för smörgåstårtan och macarones, medan mamma stod för morotskaka och kladdkaka! Har dock bara bilder på smörgåstårtan :P men det får duga! Riktig härlig dag vare med hela familjen samlad o här kommer bilder! 

Ps. Förlåt mor för att jag lägger ut dom på dig när du gråter, men jag tycker du är söt som lätt blir så känslosam o förlåt Robert för att jag lägger ut den när du har Ludvigs mössa på dig men jag tycker den va söt på dig :)
Världens goaste lilla unge! 
Superfina paret :)
Mamma blev lite känslosam när vi sjöng "Ja må hon leva"
Superfina killarna :)

Kommentarer
R säger:

Haha määäh! Snyggt hörru ;) ser ut som en badmössa ;)

Svar: haha göre inte alls! jätte söt ju! :D
tessely.blogg.se

2014-04-17 | 16:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback