Fixar

Godmorgon! Förlåt för min dåliga uppdatering men har en rolig sak att berätta (vilket jag har försökt berätta två gånger tidigare men blogg.se har inte velat publicera det så försöker nu igen), nämligen att jag o Robert ska flytta ihop! :D ska flytta in hos honom i hans lilla etta på 28 kvm hihi. Vi har tänkt på det tidigare men inte känt att jag kommer få plats med alla mina saker. Dock har vi kommit på en mycket bra lösning nu, nämligen att bygga loftsäng så man får plats med förvaring under sängen där jag kan ha mina kläder o så! Är snart klara med den också, lite till som ska skruvas fast bara men snaaart kan jag äntligen flytta in hos honom! Åh så underbart det ska bli att få vara o sova med honom varje dag. Ren lycka! Han är den absolut finaste jag vet, min bästaste <3

Vi har även gjort lite annat också. Vi har lagt träplankor i köket, köpt ny tv-bänk och satt upp två hyllplan i badrummet :) jag tycker att det ser jätte bra ut o tror det kommer bli as bra när allt är klart sen! Bilder kommer här!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback