Fikamyyys

Fick ju finbesök av Roberts föräldrar i Söndags o på Måndagen fick vi finbesök av min familj! :) Är så himla roligt att få visa alla hur det ser ut här nu o nu har jag ju faktiskt flyttat hit helt o hållet också. Känns så sjukt underbart, speciellt att få sova med min älskling varje natt. Klarar inte av att sova själv, behöver min krambjörn för att jag ska kunna sova som allra bäst. Sen känns det ju härligt att få vara med honom varje dag också, han är den finaste personen i mitt liv. Utan honom är jag inte hel.  
 
I alla fall så gjorde vi lite snittar o jag bakade cupcakes. Sen köpte vi även kinderägg till lille Ludvig då han älskar det haha. O vi med, men tycker inte man får lika roliga leksaker nu som förut :P 
 
Gjorde även marshamallow doppade jordgubbar o dom va riktigt goda! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback