Packning på gång!

 
Hej på er allesammans! Börjar få lite smått panik över va jag ska ha med mig till Vietnam, vi åker ju snaaaart liksom. Två jobbdagar kvar o sen sitter vi på planet hehe :D Så här långt har jag kommit med packningen just nu o jag får sån beslutsångest över vad jag ska ha med för kläder, som vanligt dårå.. Vill inte ta med mig för mycket då vi kommer shoppa en del där, men vet inte vad jag ska ta med o vad jag ska lämna hemma. Jobbigtjobbigt... menmen, har skrivit en liten lista i alla fall över allt jag måste ha med så jag inte glömmer något hemma. Pluspoäng där, för det är jag dålig på. Men nu lämnar jag packningen åt sidan lite o visar istället en kjol som jag köpte när jag o mamma va o shoppade i lördags. Vi hade en mor- och dotterdag innan jag åker till Vietnam, riktigt mysigt vare. Här är kjolen :) 

Blev inte sådär jätte bra bild dock, är en sån som är kortare fram o längre bak i alla fall o den följer helt klart med till Vietnam. Så den har jag avklarad haha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback