Mysiga höstkoftor

Okej, blev inte tv-tittande hela kvällen. Finns inget att kolla på nuu :( Istället har jag kollat runt lite på mysiga höstkläder, som jag gör typ varje år :P men är så himla mysigt att bara gå omkring o mysa runt när hösten o vintern kommer. Nu är ju faktiskt hösten här, så tänkte nog shoppa lite höstkläder när jag är hemma från Vietnam igen. Då är det ju oktober! Kallt det kommer vara när vi har vart borta i värmen i två veckor *uuuh*. Dom här koftorna tyckte jag va lite mysiga i alla fall :) 
 

 
 
 
 

Kommentarer
Linn säger:

Ååh älskar den första koftan :) sååå söt!!!

Svar: jaaaa jag gillar också den jätte mycket :)
tessely.blogg.se

2013-09-26 | 19:58:11
Bloggadress: http://tokidoki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback