Höstjacka

Helluuuu! Hösten börjar ju tränga sig fram nu o börjar bli kyligare ute så jag känner att jag nog skulle behöva köpa någon jacka, men tänker om jag ska vänta o se om jag hittar någon i Vietnam eller om jag ska köpa nuu?? Lade ju upp en jacka här förut som jag va lite inne på, vilket jag fortfarande är. Dock finns den i röd/rosa också såg jag nu o tyckte den va rätt fin, så funderar på om jag i såna fall ska ta den röda/rosa eller den svarta? Vaa tycker niiiii? 
 
Ps. Förlåååt Fäänniii för att jag är dålig på att uppdatera så du inte har något att läsa där uppe i norr, men jag kanske inte vill att du ska ha det heller så du tröttnar på att vara där o kommer hem igen mohahaha!! Nej men, ska försöka bli bättre.. ;) Ds 
 

Kommentarer
Fannii säger:

Haha, det var ju en smart taktik du har där therääse! ;D Den funkar nästan!
Jag gillar båda! Men tror du skulle passa i den röd/rosa jättebra, fin till din ögonfärg å lite roligt med färgglatt på gråa hösten :D svart har man ju så mycket av ändå (eller så är det bara jag som är emo (A))

Svar: haha jamen visst, måste tänka lite smart ibland ;) jaa det är ju det o jag har ju typ alltid svart så skulle vara kul med någon annan färg så kanske får bli den då :) o ja jag såg att den fanns i dom färgerna också, men tyckte inte att dom va så jätte fina :P
tessely.blogg.se

2013-09-18 | 22:49:24
Fannii säger:

Den finns i grå å lila med! (men det kanske du redan sett ^^)

2013-09-19 | 18:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback