Gymmat!

Helluuuu! Har precis duschat o smort in mig med victorias secret bodylotion så nu doftar jag så fräscht. Hääärligt! Va o gymmade förut också, riktigt skööönt vare! Måste verkligen komma igång med träningen igen o börja äta nyttigare. Jag o Fanny har midnattsloppet nästa år att träna till.Vi har som mål att slå snabbaste tiden som va på 30 min, får väl se om vi lyckas hähäh ;) Skönt med mål i alla fall, kanske det är lättare att komma igång o träna. Nu ska jag kolla på tv resten av kvällen o mysa med min mor. Massa mys. Hare bra sålänge! :)
 
 
 
 

Kommentarer
R säger:

Duktig du äääär :* då ska jag stå vid mållinjen med chips denna gången också ;)

Svar: hahahaa, jaaa gör det duuuuuu :P
tessely.blogg.se

2013-09-24 | 19:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback