Sick and I hate it!

Hej på er! Har inte skrivit på en vecka nu, jag vet... Dock har det inte hänt så mycket den här veckan ändåå. Gick hem från jobbet i onsdags då jag inte mådde nå bra, tog tempen när jag kom hem o då hade jag 38 graders feber! Tjohej! Seen har jag varit sjuk sen dess o inte kunnat jobba, "jätte" kuuul. Men ja va ska man göra liksom. Har legat i soffan o kollat på How I Met Your Mother på netflix. Började kolla om från början för ett tag sen o har hunnit kolla från säsong 2 till säsong 4 nu under tiden jag varit sjuk haha. Dock börjar jag tröttna lite på att bara ligga i soffan nu så hoppas på att bli frisk snart! Min älskling har varit med mig hela helgen i alla fall så det har varit supermysigt! Min bästis <3 Hoppas inte han blir smittad nu bara, är ju lite svårt att hålla sig ifrån att pussas eller vara nära varandra liksom. 

Mina kläder som jag har beställt har kommit också men har inte orkat åka o hämta dom. Vill haa dom nuuu o se hur dom sitter!!! Menmen, har roat mig med att kolla runt lite på nyårsklänningar o nån fin klänning jag kan ha på jul också. Det är ju faktiskt bara 1 månad kvar till julafton nu, supermys! o nu på söndag är det ju 1:a advent :D 

Den här funderar jag att ha på jul :)
 

Kommentarer
R säger:

Meeeh ska du va såå fin :O ojojoj vilken pinlga! :D <3 vad ska jag då ha? :c

Svar: haha meeen du brukar ju alltid vara så himla fin, så du kommer vara finare än mig ändååå ;)
tessely.blogg.se

2013-11-25 | 20:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback