Kärlek <3

Hihi, jaa skrev ju att jag hade en rolig sak att berätta i mitt senaste inlägg o det är.. *trumvirvel* att jag o Robert ska flytta ihop! :D Vi har pratat om det ganska länge men har alltid varit svävande men för några veckor bestämde vi oss verkligen o det känns så rätt. Jag vill inte vara ifrån honom nå mer, vill vara nära honom hela tiden så åååh det ska bli så underbart! Få inreda vår lägenhet o köpa massa saker till vår lägenhet. Hihih åååh så roligt! Vi budade även på en lägenhet idag haha, dock gick den över det vi hade tänkt att kunna ge för den så då hoppade vi av men fin va den! Dock kommer det ju flera o på söndag ska vi på visning för en annan. Känns så sjukt kul, han e min pojkvän, själsfrände o min bästa vän <3 
 
Här är en av dom första bilderna vi tog tillsammans, hade bara varit tillsammans en eller två veckor tror jag? o nu har vi varit tillsammans i 2 år! Shit va tiden har gått fort, men det går ju fort när man har kul o det har jag verkligen haft. Har alltid roligt med dig, du är så underbar på alla sätt o vis. Älskar hur knäppa vi är, hur knäppa saker vi kan hitta på o alla konstiga smeknamn vi har på varandra. Älskar dig lika mycket som jag älskar oss tillsammans. Tillsammans är vi ett, tillsammans är vi bäst. Känns som att vi på nåt sätt har känt varandra hela livet, kändes så redan första dan jag träffade dig, Gick så lätt att prata med dig, allting gick så lätt o allting kändes så rätt. Allting känns rätt. Det har känts rätt från första dan vi träffades o jag är så glad att vi hittade varann. Du är bäst, världens underbaraste o jag ser verkligen fram emot framtiden med dig! <3 
 

Kommentarer
Pojkendiiin säger:

Hihi åååh älsklingen dååå! Så fin du är! Älskar dig ännu mer, du är bäst! Blir ju nästan lite blöt i ögat hääär <3
Älskar dig mest av allt i hela världeeen! Ser fram emot att slippa vara ifrån dig så mycket :*

2013-11-05 | 21:18:55
Helena säger:

Super kul, hoppas ni hittar ngt som inte är allt för långt ifrån oss andra <3

Svar: jaaa, men det kommer vi nog :) vill ju inte hamna för långt bort från er ;) <3
tessely.blogg.se

2013-11-14 | 22:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback