Rensning av garderob + helgen

Gokväll! Tog mig i kragen förut o rensade min garderob. Välbehövligt kan jag säga, såg ut som en katastrof där inne så nu äre så rent o fint där igen! :) Det går ju så fort o känns så fruktansvärt skönt när man väl gör det så varför ska det vara så svårt att göra det? Har tänkt på att rensa garderoben i typ 3 veckors tid haha o nu tog jag mig tid för det liksom menmen.. Samma sak äre när jag ska storstäda rummet, tänker på det i några veckors tid innan jag väl sätter igång, konstigt.. Men bättre sent än aldrig, right? 
 
Beställde även lite kläder från nätet idag också som jag kan visa i nästa inlägg. Ska även berätta om helgen, men det skulle jag ju kunna berätta lite kort om nu. 
Har umgåtts med min fina hela helgen o i fredags umgicks vi med Helena o Tobias. Supermysigt va det! Åt middag på cafeet efter stängningstid o sen åkte vi hem till Robert där vi kollade på Vietnam bilder, drack, åt godis o pratade. Jätte härligt! I lördags blev jag firad utav släkten på pappas sida o mycket fint fick jag! Halsband, pengar, brosch som min farmor fick av sin farmor, som hennes farmor hade fått av sin farmor osvosv så den hade en historia bakom sig. Tycker sånt är roligt o skulle vara lite intressant att forska på den o se hur långt bak den egentligen går ;) I alla fall så blev det tårta o kakor också, sen övningskörde jag med Mats på kvällen o har börjat komma ut på vägarna nu så det är kuuuul. Känns körkortet inte lika långt bort längre. Sen blev det att åka in till stan för att möta upp Robert o några av hans kompisar där vi satt o drack lite drinkar. Mysigt vare! I söndags åkte jag o Robert på två lägenhetsvisningar o dom va fina. Eller den ena va vi inte ens inne o kollade i då det va så lång kö för att ens komma in i lägenheten såå den hoppade vi över. Har ändå hittat en lägenhet som vi verkligen vill ha, dock är det lägenhetsvisning nu på söndag så den ska vi gå o kika pååå :) 
Jaaa så nu vet ni va jag har haft för mig i helgen, har varit en riktigt mysig helg. Hoppas ni också har haft det! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback