Helgen

Halloj! Har fått klagomål från Fanny o Linn för att jag uppdaterar så dåligt så nu får jag väl ta o uppdatera då så dom har något att göra där uppe i Sundsvall! Ja dom har flyttat till Sundsvall då dom har fått jobb där, flyttade i söndags *snyft*. Kommer sakna eeeer! Men jag o Lisa har pratat om o åka upp nån helg o hälsa på sådesåå ;)

Ja o jag har ju sovit hos Lisa i helgen, super mysigt har det varit! Vi får ta o träffas lite oftare tycker jag! :) i alla fall så va vi ju på bio o filmen va heelt okej. Ingen jag kan tänka mig att se igen, men den va cool i 3D, dock lite snurrig så jag blev lite yr haha. Sen i söndags så åkte vi båt. Hennes bror o några av hans kompisar skulle dyka nämligen så då skulle vi vakta båten så länge men det va kul. Pratade en massa o åt godis haha. Har även fått en del kläder o skor som hon ville bli av med så dom måste jag visa nån dag, allt satt as bra så är suuper nöjd! Jag har även fått mina kläder som jag har beställt btw o dom satt också jätte bra så det känns braaaa!

ska försöka uppdatera lite oftare, I promise! men hörs lite senare, har en rolig sak att berätta hihi :)



Lisa fick köra båten hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback