Hanoi

Okej, nu tänker jag lägga upp alla Vietnam bilder här. Lägger nog dom i fyra olika inlägg tänkte jag då det är så många. Vår resa såg ju ut som så att vi började i Hanoi, sedan tog vi oss till Ha Long Bay, sedan Hoi An o sedan Hanoi igen så lägger inläggen i den ordningen. Såå njuuut nu när ni äntligen får se dom haha :P 
 
Vårat första hotell :)
Hon ville att vi skulle fota henna för att sedan köpa frukt. Vi gick på det denna gång men sedan aktade vi oss för dom.. Dock blev deras intresse senare att jag skulle bära den o Robert skulle fota mig för att vi sedan skulle köpa frukt utav dom :P 
Vi hade badkar mitt i rummet på vårt hotellrum haha, va lite mysigt faktiskt :) 
Dom hade sladdarna upphängda istället för under jorden som vi har så ja man såg ju dom överallt. 
Fick välkomstdrink på hotellet, den va goooood! 
Hittade ett café med suuupergoda chokladmilkshakes! 
Firade vår 2-års dag på en fin restaurang. Jag blev dock magsjuk på kvällen.. 
O Robert va så söt som sprödde ut rosblad i sängen när jag va lite sjuker hihi. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback