Hanoi

När vi kom tillbaka till Hanoi så va det min födelsedag så Robert tog med mig ut till en jätte fin restaurang :)
Dom som jobbade där visste även att det va min födelsedag då Robert hade sagt det såå vid efterrätten kom all personal in med den här tallriken o sjöng "happy birthday", så fint :D
Vår sista dag i Hanoi besökte vi den här bron som tydligen är någon känd bro. Kommer inte ihåg va den heter dock menmen. Va kul att se i alla fall o gick över den o va något tempel på andra sidan :)
Va ganska dåligt väder o rätt kallt sista dan menmen, köpte ett par jeans så blev jag varm igen :)
En jätteful sköldpadda
Sen vare dags att säga hejdå till Vietnam o hej till Sverige o vi flög buisness class på vägen hem hihi. Va riktigt härligt! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback