Monday

Gokväll! Ååh vilket härligt väder det har varit idag, fick sluta tidigt idag så åkte hem, satte på mig bikinin o la mig på balkongen o solade i 40 min. Riktigt härligt vare :) sen satte jag o min mor oss på balkongen o tog en liten fika. Mysigt värre! Vi ses faktiskt inte så jätte mycket längre. Jag är mycket med Robert, hon är mycket med Mats o båda jobbar o går oftast om varandra så när jag kommer hem är hon på jobbet o tvärtom. Därför kändes det extra mysigt nu när vi satt på balkongen o pratade. Fick prata ikapp lite om va som har hänt nu när vi inte har setts.


Kommentarer
R säger:

HIHI min lilla solstråle!
Men jag tycker om att du är mycket med mig :*

Svar: jaa jag tycker om att vara mycket med dig :) <3
tessely.blogg.se

2013-05-13 | 21:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback