Massa mys

Hej på er, gick ju inge bra att uppdatera i helgen men oj så härlig den har varit. Grillade som sagt i fredags, sjukt gott vare. Sen satt vi o pratade o lyssnade på massa musik. Sen på lördagen vare ju planerat att gå ut men slutade med pyjamasparty istället. Shoppade på dagen, fick med mig två par shorts o två par jeans o ett mjukiset, häärligt! Sen blev det thaimat o pizza till middag o party med drinkar o spel på kvällen. Spelade vuxenpoäng, jag o Tobias va dom som fick minst poäng. Vi va minst vuxna alltså haha. Robert o Rickard va dom som fick mest tror jag så Robert är mer vuxen än mig ;) Sen på söndagen tog vi en fika i stan o vinkade sedan av Rickard på centralen när han tog bussen hem till Kalmar igen. Sen blev det en lugn kväll för mig o Robert, tog en liten tupplur på eftermiddagen. Kom ju inte i säng förrän typ halv sex på lördagen så man va ju ganska trött. Riktigt rolig helg hare varit i alla fall! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback