Helgen

Hejsan, kom på att jag inte har lagt ut bilder än på sakerna jag köpte när jag va o shoppade med mor min. Kan passa på att berätta lite va jag har haft för mig i helgen också. Har mest jobbat, jobbade både lördag o söndag. Dock fick jag sluta tidigt på söndagen då det regnade så då mötte jag upp Robert, Tobias o Sofia på Grönan. Blev min första gång där för i år, har faktiskt inte varit där sen 2011 så hade inte åkt den nya trä berg-och-dalbanan innan så den va jag tvungen att testa o den va rätt rolig faktiskt. Tycker att den har sett jätte tråkig ut när jag sett den på håll men ja den va kul ;) Seeeen va vi även tvungna att testa eclipse, den nya frittfall fast med slänggungor. Kändes stört att kolla ner på fritt fall när man åkte den men den va rolig, lite snurrig blev man allt men jag har ganska lätt för att bli illamående också så. Rolig dag vare där i alla fall trots att det regnade, va helt genomblöt när man gick därifrån haha. Sen har jag varit med min finaste tills igår, super mysigt som vanligt <3 
 
Här kommer bilder på det jag köpte, ha det bra så länge. 
Söt mus som min älskling vann till mig på Grönan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback