Gokväll

Gokväll bloggen! Har varit o shoppat med min kära mor idag. Fick med mig lite saker hem som jag kanske kan visa imorgon eller något. Har även varit o kollat på "west side story" med mina föredetta arbetskollegor o min mor o Mats. Va ju trots allt mamma som fixade in mig på förskolan :) teatern va bra i alla fall, otroligt bra! Är faktiskt väldigt kul att gå på teater. Så ja så har min fredag sett ut. Kom hem för en stund sedan o blir att kolla på ett avsnitt av "the 4400" innan jag sussar kudde. Så säger Godnatt nu för gaaalet trött är jag, kanske syns på bilden här nedanför också. Juste den vita tröjan jag har på bilden är en av dom sakerna jag köpte förresten (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback