Bad update!

Halloj, min uppdatering är inte den bästa just nu men har faktiskt inte suttit så mycket vid datorn nu o bloggappen på mobilen funkar inte sådär jätte bra. Menmen va skrev jag om sist? Juste parmiddagen ja! Det va jätte mysigt, åt ciabatta med skagen till förrätt, fläskfilé med bacon till varmrätt o marängswiss till efterätt. Gottit vare. Jaa sen har jag jobbat lite grann o det va det jag tänkte berätta. Jag har nämligen fått sommarjobb på ett trädgårdscafé, jätte mysigt så det är kul! Va lite orolig ett tag att jag inte skulle få något, men det löste sig :) Sen till hösten vill jag gå en konditoriutbildning så har lite planer för framtiden, känns bra! Får hoppas att jag kommer in också. 

Va ju valborg igår, hade ni trevligt? Blev en lugn valborg för mig, va med pojkvännen o familjen, vi gick hem till mammas kompis Nettan o åt middag, pratade o lite så. Riktigt trevligt vare! 
 
Jaa, så nu vet ni lite va som har hänt, tänkte ladda upp lite bilder på katterna nu från när jag va kattvakt :) Vill verkligen ha nakenkatter! Dock fick jag inte Robert att bli lika förtjust i dom som jag är, han vill ha en med päls. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback