Måndag

I måndags jobbade jag o sen efter jobbet mötte jag upp Robert så åkte vi o köpte min dator hihi o sen satt jag vid den på kvällen, hämtade lite virusskydd o installerade lite uppdateringar o såå. Robert köpte ett våffeljärn också då det faktiskt va våffeldagen igår så gjorde både våfflor till huvdrätt o efterrätt med lite olika saker på. Till huvudrätt blev det våfflor med cremefraiche, löjrom o rödlök o till efterrätt blev det våfflor med nutella o jordgubbar. Riktigt gott vare! Så nu vet ni va jag har haft för mig dom här dagarna. Idag är jag ledig o är fortfarande hemma hos Robert, men ska hem senare idag o försöka möblera om mitt rum. Har ju min nya bärbara nu så behöver inte min stationära längre så tänkte ta bort den o försöka hitta någonstans där jag kan ha skrivbordet så länge. Får kolla på det när jag kommer hem, nu tänkte jag nog fixa lite lunch hihi :) 
 

Kommentarer
Pojkvännendin säger:

Haha har du snott mina bilder vaa? :D

Svar: hihi jaaaa (a) dina va finare :*
tessely.blogg.se

2013-03-26 | 20:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback