Lördag

I lördags va jag o mamsen hos min bror o hans flickvän Lisa då hon fyllde år. Eller egentligen fyller hon inte förrän 28e mars men vi firade henne lite i förväg. Mysigt vare o massa gott blev det. Sedan åkte vi till Mats djuraffär (mammas pojkvän) med lilla luddis då dom skulle va barnvakt åt honom. Där blev det mys med djuren o jag myste med en råtta. Saknar verkligen mina råttor, så himla mysiga djur. Skulle vilja ha råttor igen, dock får jag inte för mamma. Vi har haft husdjur i stort sett hela min uppväxt då jag är så djurtokig men nu har hon tröttnat haha. Så får väl bli när jag flyttar hemifrån kanske om jag lyckas övertala Robert hehe. Nä men en katt kommer vi nog skaffa i alla fall sen, har sagt att jag antingen vill ha katt eller råttor o katt vill han också haaa så så kommer det nog bli hihihi :)

I alla fall så kom Robert hem till mig på kvällen också så då blev det massa mys o ljus tända då det va earth hour så vi va så duktiga o släckte ner o stängde av alla tv-apparater o datorer också ;)

Haha såg en jätte konstig groda i djuraffären också, såg lite läskig ut faktiskt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback