Thoughts

Sitter o tänker på en del just nu, mest om framtiden. Vill flytta hemifrån, få inreda min egna lägenhet precis så som jag vill ha det. Bli mer självständig o få klara mig själv, utan föräldrarna som betalar alla räkningar o sköter det mesta liksom o sen så småningom flytta ihop med min pojkvän. Starta ett liv tillsammans med honom, vi har redan pratat lite om att flytta till hus o skaffa katter haha. Är kul att planera framtiden lite, fantisera o ha saker att se fram emot. Dock är jag sugen på att plugga till hösten o är något jag helst vill göra när jag fortfarande bor hemma för att slippa behöva ta studielån, så flytta hemifrån ligger rätt långt bort men då har jag något att längta o se fram emot o utbildningen håller ändå bara på ett år. Körkort är något jag också så gärna vill ha, men ligger också rätt långt bort men jag hoppas verkligen på att kunna ta det till nästa sommar. Ska börja plugga stenhårt nu, det har hamnat åt sidan lite då jag bland annat har jobbat en del o varit hos min älskling ganska mycket. Men ska börja ta tag i det lite mer, gäller ju att plugga o köra för att få det nån gång liksom. Vill även börja baka mer här hemma, komma på egna recept o göra fina dekorationer. Baka är något jag verkligen älskar att göra men som också har hamnat åt sidan, jag o min älskade mor har även framtidsplaner på att starta ett eget café. Skulle vara så himla mysigt, café är det jag vill jobba på o att få starta ett café med henne skulle vara riktigt roligt. Åh aa det är något vi båda verkligen vill, så himla härligt. 
 
Ja, detta är vad mina tankar går åt till mest just nu. Va bara tvungen att skriva av mig. 
 
 

Kommentarer
R säger:

Hihi vilken finis!
Sicken tur att jag får fortsätta vara en del av din framtid även i dina tankar hihi <3

Svar: men det är du alltid :*
tessely.blogg.se

2013-07-09 | 23:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback