Packapackapacka!

Helluuu, nu håller jag på att packa för fullt här. Jag, Robert, Tobias och Helena åker nämligen till Öland imorgon o kommer hem på Söndag igen för att hälsa på dom som jobbar där denna sommar. Mysigt skare bli, men jobbigt att packa. Jag är en sån som alltid tar med mig för mycket. Försöker plocka ut sådant som jag använder mest men så får jag beslutsångest o tar med mig massa mer ändåå haha. I-landsproblem jag vet ;) menmen, blir väl bra tillslut haha. Uppdateringen kommer väl inte va på topp den här veckan heller, vilket den inte har varit på hela sommaren men ni får se en massa fina bilder när jag kommer hem igen i alla fall för systemkameran följer med :) Ha det bra så hörs vi, ska försöka uppdatera lite från mobilen i alla fall men får väl se hur det går. Hej så länge! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback