Massa bilder snart!

Halloj! Min uppdatering är fortfarande kass, tänker hela tiden att "nu, nu ska jag börja uppdatera bra" men sen kommer saker emellan som gör att bloggen hamnar åt sidan. I alla fall så åkte jag o min pojkvän plus två andra vänner till oss ner till Köpenhamn o tillbringade hela helgen där. Åkte i torsdags o kom hem i söndags o sen har jag varit med min älskling <3 Nu är jag hemma i alla fall o kollar igenom alla bilder från köpenhamn som jag tänkte lägga upp här sen så ni får något roligt att kolla på hehe, så vi hörs snart igen. Så länge kan ni få den här fina bilden på mig från Köpenhamn. Tycker den är lite kul då det va tänkt att både jag o min pojkvän skulle vara med på den men så lyckas han gå bort precis när jag fotar så det slutade med att det bara va jag haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback