Monday

Hellu alla! Vart va jag sist? Jojuste, skulle på bio då jaaa! Såg ju Hobbit som sagt o den va riktigt braaa, kändes inte som den va 2 tim o 50 min haha, så det va ju bra! Annars hade det kunnat bli liiiiite långtråkigt ;) 
 
Sen på lördagen träffade jag min älskling hihi, myspysigt! Vi gjorde inte så mycket, tog det mest lugnt. Åkte till Farsta en sväng gjorde vi i alla fall :) Sen så åkte vi hem till hans mamma på Söndagen för att fira Klas (hans mammas pojkvän) o blev lite godsaker också hehe. Sen sov vi här o Robert hjälpte mig att fixa min dator också, den har gått huuuur segt som helst nu ett tag men nu efter att han höll på går den riktigt bra! Så det känns jätte skönt! :D 
 
Jaaa sen idag har jag jobbat på dagis. Det gick bra, dock håller ungarna på att testa mig hela tiden haha o trotsar emot när jag säger saker. Menmen, får väl bli tuffare helt enkelt haha. Gymmade en sväng idag också, gaaalet skönt! Har kommit igång riktigt bra nu :D 
 
Jaaa nu vet ni va jag har haft för mig, ganska lugn och mysig helg hihi :) ska väl gå o lägga mig snart tror jag, då jobb även väntas imorgon :) Hej så länge! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback