Bad update!

Dååålig uppdatering, jag vet! Men har helt enkelt inte orkat, plus att jag inte haft nån vidare fantasi på va jag kan skriva. 
Hmmm, va har hänt sen sist då? Inte mycket, jobbat massor! Men det är skööönt, cashflooow liksom! ;) Så kanske jag kan börja spara lite nästa månad så jag o Robert kommer iväg på en utlandsresa. Vietnam är vårt nya mål då det är lite billigare att åka dit. Längtarlängtarlängtar! Skönt att ha något att se fram emot! 
 
Ja, jobbade även igår o idag så har jobbat 8 dagar i sträck nu, sweet! Imorgon är jag ledig, känns skönt. Skulle behöva städa mitt rum hähä, så det får bli morgondagens projekt. Vill även så gärna gymma! Har varit förkyld rätt länge nu med halsont o hosta, men kändes bättre i fredags så passade på att dra till gymmet en sväng efter jobbet. Dock va det ingen vidare bra idé då min hosta förvärrades efter det så har inte kunnat gymma sen dess, vilket suger då jag verkligen vill försöka gymma varannan dag. Menmen, får hoppas på att den lagt sig tills imorgon så jag förhoppningsvis kan gymma på torsdag. Men det återstår att se! Hörs later, herrå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback