2013

Va o tränade idag, alltså det är så himla härligt att träna. Ska verkligen ta mig i kragen o börja göra det oftare, helst varannan dag så det tänker jag satsa på! Mår så mycket bättre när jag tränar och i och med att jag tränar försvinner även sötsuget, har ätit så mycket onyttigheter. Hela 2012 har bestått av det i stort sett så nu fåre bli ändring på det! Vill få ett mer hälsosammare liv och nej, det innebär inte att jag kommer sluta med godis o sånt helt, men äta det lite mer sällan bara :) Mina mål med 2013 är att börja vara nöjd med den jag är, få bättre självkänsla helt enkelt och även tro mer på mig själv. Våga mer och tänka mindre, för tänka är något jag är vääääldigt bra på, att tänka för mycket. Vill sluta tänka så jäkla mycket o köra istället, för va har jag att förlora? Har väl mer att förlora om jag inte gör sånt som jag verkligen vill för att jag är för feg, tänker för mycket på va som kan gå fel typ. Seeeen vill jag även ta körkort o ha något mer jobb så jag får mer pengaaar hihi :) så har lite saker jag vill uppnå, men har ju ett helt år på mig ;) 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback