Rolig dag

Hej på er! Har varit o jobbat idag o efter jobbet åkte jag in till stan o mötte upp Ronja. Vi satte oss på Waynes Coffe o jag tog faktiskt en kladdkaka den här gången haha o chailatte till det. Gottgott. Sen sprang vi runt o letade efter en skrivare som Ronja ville köpa. Vi sprang runt i jätte många olika affärer innan hon tillslut hittade en hon ville ha. Jaaa o sen åkte vi iväg till en kille som sökte en inneboende till sin lägenhet för att kolla på den, vilket va anledningen till att vi ens träffades idag men så hittade vi på andra saker istället haha. O när vi väl ska gå till lägenheten så hittar vi inte den, vi irrar omkring i över en timme o letar efter port nummer 57 o frågar massa folk ifall dom vet vart den är men ingen vet haha så vi ringer till killen flera gånger men han förstår inte vart vi är så vi bara går o går o vet inte vart vi ska ta vägen. Men tillsut hjälper en kille oss, dock vet inte han heller vart 57 ligger någonstans men han går med oss o försöker hjälpa oss att hitta haha o tillslut frågar han ifall vi inte har fått fel adress eller nåt så Ronja tar upp sin mobil o kollar ifall det står 57 i smset men då står det 56 o den porten hade vi gått förbi fleeeera gånger haha o blivit lika förrvirrade varje gång då vi hittade port 56 men inte 57. Så muppigt haha! Att vi inte kollade det innan, menmen så vi kom tillslut till lägenheten. Efter typ 1 timme o 20 min eller nåt sånt :P
 
Muppig men rolig daaag, blev en del skratt i alla fall haha. O just nu ligger jag i min säng o tänkte nog försöka sova snart så säger godnatt nu. Hörs tomorrow! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback