Lördagsmys

Hellu! Ligger just nu hemma hos min pojkvän o tänkte uppdatera er medan Robert nördar sig framför sitt xbox, men det är faktiskt kul. I alla fall bilspelet som han har :) 
 
Idag har jag i alla fall jobbat o sedan blev det att åka med Robert hem till hans mamma för att hämta en garderob som han hade i sitt rum förut, men som dom inte tänker ha kvar. Så nu står den i mitt rum istället hihi, dock står min andra kvar också så är väääldigt trångt i mitt rum just nu, men får väl försöka ta hjälp av mamma nån dag o montera ner min andra. Jaaa, sen har vi även kollat på melodifestivalen, va väl inte så jätte bra låtar den här gången heller, men Hello Goodbye och Begging va väl dom som va bäst enligt mig. Dock gick ju Sean banan vidare till final, e man förvånad? Tycker han har blivit för mycket men jaa...
 
Nu tänkte vi kolla på en film snart i alla fall, min mor o hennes pojkvän kommer hit imorgon också för att hälsa på oss o se hur Robert bor. Mysigt skare bliii! :) 
 
Bjuder på två söta bilder på mig o älsklingen från i somras typ här också! Hörs kanske tomorrow, ha en bra lördag :) 
 
 
 

Kommentarer
Linn säger:

Hur kan du tycka Begging var bra!?!!?! Han sjöng ju falskt och dansade mest!!!
Och Eriks o Tones låt handlade ju om att man inte giller en person när man blitt nykter!!! HUR KAN DU GILLA DEM!!!!!

Ja jag är lite bitter på Mello låtarna!
Tycker om dig iallafall :P <3

Svar: hahah shit va du klankar ner på mina låtval, men det va dom jag tyckte va bäst av dom som va med i lördags i alla fall ;) haha jag tycker om dig med, även om du är bitter :*
tessely.blogg.se

2013-02-10 | 21:14:03
Linn säger:

Haha men Felicia var ju bra, hon som inte gick vidare :P hon hade bara en tråkig låt!

Svar: jaaaa hon hade väldigt bra röst, men jaa tråkig låt som sagt :)
tessely.blogg.se

2013-02-11 | 22:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback