Helgeeen

Jaa, tänkte berätta lite om helgen. Va ju på bio i fredags som sagt o filmen va jätte bra, helt klart sevärd! Efter filmen åkte jag o min pojkvän hem till mig o sov här o sen på lördagen kom lilla Luddis över (mitt brors barn) så då lekte vi med honom o med lera, som ni kan se på bilden här under hehe ;) Mysigt vare i alla fall o sen vare ju melodifestivalen på kvällen, ingen som föll mig i smaken men den sista låten tyckte jag va bäst av dom som va i alla fall. Kommer dock inte på va den heter nu, men den med saxofonen haha. Hoppas på bättre låtar nästa lördag. Jaa, sen på söndagen kom Luddis igen så lekte med honom o jag o Robert bakade även en misslyckad sockerkaka haha. Hela bottensidan blev bränd så vi kunde bara äta ovansidan så att säga, men den va god i alla fall. Sen på kvällen åkte vi hem till hans pappa o åt middag där med kladdkaka till efterrätt. Gott vare :)
 
Idag har jag jobbat o likadant blir det imorgon, ja enda till lördag faktiskt så det är niiiiice ;)
 
Mysig helg har det varit i alla fall, hoppas ni också har haft det! Hej så länge.
 
 

Kommentarer
Linn säger:

Du kan ju inte rösta på tjejen som sjöng falskt?!? :O Yohio var ju helt klart bäst av dem alla!!!!

Svar: haha jooo av dom som va så gör jag faktiskt det, så där ser du hur kassa låtar det va ;) näää den va inte så bra.
tessely.blogg.se

2013-02-04 | 21:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback